Voorzitter: Wordt tijdelijk door de secretaris en penningmeester waargenomen tot een opvolger is opgeleid en geinstalleerd.
Secretaris: Peter Bongaerts
Penningmeester: Wim Grimme
TD & media: Franco Dieters
Bestuurlid: Bernd Lehmann
Nieuw bestuurslid: Jan van Ginkel
Een volledig overzicht vind u hier
(Technische) meldingen, vragen en opmerkingen graag naar ons algemene mailadres:
Aanhanger en toeganghek
Aanhanger van de tuin lenen en/of de sleutel van het toegangshek nodig:
Bel tussen 10:00 en 20:00u met Jan Stavleu op nummer 0252-416015.
Vastzetten lading en gebruik witte kentekenplaat is geheel voor eigen verantwoordelijkheid. Kentekenplaat of verloopstekker nodig? Graag een mail naar Franco. Schades dienen te worden gemeld en worden op kosten van de gebruiker verhaald en na gebruik wordt de aanhanger gecontroleerd. Voor vertek evt. aanwezige schades of mankementen melden!
https://www.anwb.nl/auto/trekauto/rijden-met-een-aanhanger
KvK
De vereniging en het bestuur zijn ingeschreven onder het KvK nummer 40445096.
Evenementen
Vrijwilligers gezocht
Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers. Zonder vrijwilligers staat alles stil en houden verenigingen op met bestaan. Daarom deze oproep. Denk aan bijvoorbeeld de zomerborrel, koffie en thee tijdens activiteit in de Blokhut, toiletten schoonmaken.
Verder willen we onderhoud per project met vrijwilligers aanpakken. Daarbij hoef je geen gediplomeerd timmerman of gecertificeerd lectricien zijn. Denk daarbij aan een stukje onderhoud van onze opstallen, onderhoud blokhut, gras op de parkeerplaats maaien, algemene ruimtes op ons complex en de jaarlijks vrijkomende tuinen aanpakken.
Hiervoor gaan we inventariseren wat er moet gebeuren en dan zoeken we juiste personen erbij.
Interesse? Meld u aan per mail bij het secretariaat of spreek een bestuurslid aan.
Samen staan we sterk. Vele handen maken licht werk.
Agenda
Hier vind u diverse activiteiten van en met de vereniging. Denk aan voorlichtingsavonden, Doe-dagen en onderhoudsprojecten waar we vrijwilligers voor nodig hebben.
2024
04/11/24 Bestuursvergadering
05/10/24 Gluren bij de buren
20/09/24 Bestuursvergadering
07/09/24 Midzomerborrel, US style. 15:00u.
01/07/24 Bestuursvergadering
29/06/24 Midzomer borrel, 15:00 aanvang
27/06/24 Infoavond verbindingsweg N208-A44
29/05/24 Algemene ledenvergadering. Uitnodigingen gaan per mail naar de leden.
23/03/24 AED cursus (verplicht opgeven!) 13:00u in de Blokhut
21/03/24 20:00u Infoavond "Bodemleven en bemesting" in ´t Poelhuys
21/03/24 Ophogen tuin 39
16/03/24 AED cursus (verplicht opgeven!) 13:00u in de Blokhut
15/03/24 Sloten baggeren parkeerplaats
05/03/24 Bestuursvergadering
02/03/24 10:00-12:00u Uitreiken pootaardappelen in de Blokhut
08/02/24 20:00u Infoavond "Droogte en wateroverlast" in ´t Poelhuys
02/02/24 Compost aanvoer
27/01/24 9u Ophogen tuinen 32, 49b compostaanvoer
27/01/24 10-12u Uitreiken besteld zaaigoed in de Blokhut
27/01/24 14-16u Uitreiken sleutels
20/01/24 14u Nieuwjaarsreceptie ´t Poelhuys en sleutels uitreiken
20/01/24 9u Ophogen tuinen 49a, 58 a en b, compostaanvoer
13/01/24 13u Ophogen tuinen 8, 22 en 31 en compost aanvoer
2023
14/11/23 Bestuursvergadering
11/11/23 Verdeling vrije tuinen
21/07/23 Container groen afval
14/10/23 10:30u Plantenruil bij de Blokhut
07/10/23 Gluren Bij De Buren
25/10/23 Stemmen op de Rabo clubactie
05/09/23 Bestuursvergadering
26/08/23 16u–20u Barbeque (afgelast)
16/08/23 Algemene Leden Vergadering
04/07/23 Bestuursvergadering
24/06/23 Midzomerborrel
03/06/23 10-16u Fiets Zoekt Groen
02/05/23 Bestuursvergadering
28/03/23 Omgevingsvisie 2040 Eerste gebiedstafel Rooversbroekpolder
25/03/23 Metingen en opstallen inventaris
18/03/23 Lezing Groei & Bloei
Hofboerderij Keukenhof (opgeven)
18/02/23 10:30
Verdelen van de kleine tuinen # 30 en 47 op het complex.
Nieuwjaarsreceptie 14/01/23 in 't Poelhuys