Bestuur

Voorzitter: Wordt tijdelijk door de secretaris en penningmeester waargenomen tot een opvolger is opgeleid en geinstalleerd.

Secretaris: Peter Bongaerts

Penningmeester: Wim Grimme

TD & media: Franco Dieters

Bestuurlid: Bernd Lehmann

Nieuw bestuurslid: Jan van Ginkel

Een volledig overzicht vind u hier

(Technische) meldingen, vragen en opmerkingen graag naar ons algemene mailadres:

info@volkstuindersvereniginglisse.nl

Aanhanger en toeganghek

Aanhanger van de tuin lenen en/of de sleutel van het toegangshek nodig:

Bel tussen 10:00 en 20:00u met Jan Stavleu op nummer 0252-416015.

Vastzetten lading en gebruik witte kentekenplaat is geheel voor eigen verantwoordelijkheid. Kentekenplaat of verloopstekker nodig? Graag een mail naar Franco. Schades dienen te worden gemeld en worden op kosten van de gebruiker verhaald en na gebruik wordt de aanhanger gecontroleerd. Voor vertek evt. aanwezige schades of mankementen melden!

https://www.anwb.nl/auto/trekauto/rijden-met-een-aanhanger


Kopij ComPost

Deze graag aanleveren via: compost@volkstuindersvereniginglisse.nl

KvK

De vereniging en het bestuur zijn ingeschreven onder het KvK nummer 40445096.

 

Evenementen

Vrijwilligers gezocht

Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers. Zonder vrijwilligers staat alles stil en houden verenigingen op met bestaan. Daarom deze oproep. Denk aan bijvoorbeeld de zomerborrel, koffie en thee tijdens activiteit in de Blokhut, toiletten schoonmaken.

Verder willen we onderhoud per project met vrijwilligers aanpakken. Daarbij hoef je geen gediplomeerd timmerman of gecertificeerd lectricien zijn. Denk daarbij aan een stukje onderhoud van onze opstallen, onderhoud blokhut, gras op de parkeerplaats maaien, algemene ruimtes op ons complex en de jaarlijks vrijkomende tuinen aanpakken.

Hiervoor gaan we inventariseren wat er moet gebeuren en dan zoeken we juiste personen erbij.

Interesse? Meld u aan per mail bij het secretariaat of spreek een bestuurslid aan.

Samen staan we sterk. Vele handen maken licht werk.

Agenda

Hier vind u diverse activiteiten van en met de vereniging. Denk aan voorlichtingsavonden, Doe-dagen en onderhoudsprojecten waar we vrijwilligers voor nodig hebben.

2024

04/11/24 Bestuursvergadering

05/10/24 Gluren bij de buren

20/09/24 Bestuursvergadering

07/09/24 Midzomerborrel, US style. 15:00u.

01/07/24 Bestuursvergadering

29/06/24 Midzomer borrel, 15:00 aanvang

27/06/24 Infoavond verbindingsweg N208-A44

29/05/24 Algemene ledenvergadering. Uitnodigingen gaan per mail naar de leden.

23/03/24 AED cursus (verplicht opgeven!) 13:00u in de Blokhut

21/03/24 20:00u Infoavond "Bodemleven en bemesting" in ´t Poelhuys

21/03/24 Ophogen tuin 39

16/03/24 AED cursus (verplicht opgeven!) 13:00u in de Blokhut

15/03/24 Sloten baggeren parkeerplaats

05/03/24 Bestuursvergadering

02/03/24 10:00-12:00u Uitreiken pootaardappelen in de Blokhut

08/02/24 20:00u Infoavond "Droogte en wateroverlast" in ´t Poelhuys

02/02/24 Compost aanvoer

27/01/24 9u Ophogen tuinen 32, 49b compostaanvoer

27/01/24 10-12u Uitreiken besteld zaaigoed in de Blokhut

27/01/24 14-16u Uitreiken sleutels

20/01/24 14u Nieuwjaarsreceptie ´t Poelhuys en sleutels uitreiken

20/01/24 9u Ophogen tuinen 49a, 58 a en b, compostaanvoer

13/01/24 13u Ophogen tuinen 8, 22 en 31 en compost aanvoer

2023

14/11/23 Bestuursvergadering

11/11/23 Verdeling vrije tuinen

21/07/23 Container groen afval

14/10/23 10:30u Plantenruil bij de Blokhut

07/10/23 Gluren Bij De Buren

25/10/23 Stemmen op de Rabo clubactie

05/09/23 Bestuursvergadering

26/08/23 16u–20u Barbeque (afgelast)

16/08/23 Algemene Leden Vergadering

04/07/23 Bestuursvergadering

24/06/23 Midzomerborrel

03/06/23 10-16u Fiets Zoekt Groen

02/05/23 Bestuursvergadering

28/03/23 Omgevingsvisie 2040 Eerste gebiedstafel Rooversbroekpolder

25/03/23 Metingen en opstallen inventaris

18/03/23 Lezing Groei & Bloei

Hofboerderij Keukenhof (opgeven)

18/02/23 10:30

Verdelen van de kleine tuinen # 30 en 47 op het complex.

Nieuwjaarsreceptie 14/01/23 in 't Poelhuys