Voorzitter: Jan Grimbergen
Secretaris: Peter Bongaerts
Penningmeester: Wim Grimme
Site & facebook: Franco Dieters
Bestuurlid: Bernd Lehmann
Technische dienst: Functie vacant
Facilitair: Functie vacant
(Technische) meldingen, vragen, opmerkingen en aanmeldingen voor openstaande functies graag naar ons algemene mailadres:
info@volkstuindersvereniginglisse.nl
Aanhanger en toeganghek
Aanhanger van de tuin lenen en/of de sleutel van het toegangshek nodig:
Bel tussen 10:00 en 20:00u met Jan Stavleu op nummer 0252-416015.
Vastzetten lading en gebruik witte kentekenplaat is geheel voor eigen verantwoordelijkheid. Kentekenplaat of verloopstekker nodig? Graag een mail naar Franco. Schades dienen te worden gemeld en worden op kosten van de gebruiker verhaald en na gebruik wordt de aanhanger gecontroleerd. Voor vertek evt. aanwezige schades of mankementen melden!
https://www.anwb.nl/auto/trekauto/rijden-met-een-aanhanger
Kopij ComPost
Deze graag aanleveren bij Corrie Grimme
KvK
De vereniging en het bestuur zijn ingeschreven onder het KvK nummer 40445096.
Evenementen
Facilitair coordinator gezocht
Voor de evenementencommissie zoeken we nog naar vrijwilligers. Het plan is om dit per evenement te bekijken, maar we zoeken een facilitair manager die de coördinerende taak op zich neemt en samen met vrijwilligers de evenementen vormgeeft. Het gaat hier dan om de jaarlijkse BBQ, nieuwjaarsreceptie en wat voorbereidend werk voor een infoavond.
Meld u dus aan per mail bij het secretariaat en wij nemen contact met u op.
Verder gaan we het onderhoud per project met geinterreseerde vrijwilligers aanpakken. Denk daarbij aan het vervangen van de schuurdeuren, onderhoud blokhut, schilderen opstallen en de algemene groenstroken op ons complex.
Hiervoor gaan we inventariseren wat er moet gebeuren en dan zoeken we juiste personen erbij.
Agenda
Hier vind u diverse activiteiten van en met de vereniging. Denk aan voorlichtingsavonden, Doe-dagen en onderhoudsprojecten waar we vrijwilligers voor nodig hebben.
2023
07/11/2023 Bestuursvergadering
07/10/2023 Gluren Bij De Buren
25/10/2023 Stemmen op de Rabo clubactie
05/09/2023 Bestuursvergadering
26/08/2023 16u – 20u Barbeque (afgelast)
16/08/2023 Algemene Leden Vergadering
04/07/2023 Bestuursvergadering
24/06/2023 Midzomerborrel
03/06/2023 10u - 16u Fiets Zoekt Groen
02/05/2023 Bestuursvergadering
28/03/2023 Omgevingsvisie 2040
Eerste gebiedstafel Rooversbroekpolder
25/03/2023 Metingen en opstallen inventaris
18/03/2023 Lezing Groei & Bloei
Hofboerderij Keukenhof (opgeven)
18/02/2023 10:30
Verdelen van de kleine tuinen # 30 en 47 op het complex.
Nieuwjaarsreceptie 14/01/2023 in 't Poelhuys
2022
07/11/2022 Bestuursvergadering
02/07/2022 10:00 -16:00u:
05/07/2022 Bestuursvergadering
03/09/2022 Barbeque
06/09/2022 Bestuursvergadering
27/09/2022 Ledenvergadering
01 + 02/10/2022:
Gluren bij de Buren
02/11/2022 Bestuursvergadering
07/04/2022 19:30u Blokhut.
Paasworkshop met Groei & Bloei. Aanmelden bij Nel van der Linden penn.groei.bloei.lisse@kpnmail.nl of 06-389 88 445. Kosten €25 voor leden, €30 voor niet leden.
24/03/2020 20:00u Blokhut
Avondje zaaien met Groei & Bloei. Opgeven via jolanderusman@zonnet.nl
29/01/2022 Start tuin 30 door aspirant leden
29/01/2022 Perkeerplaats
Afvoeren tuinafval Gemeente
29/01/2022 10:00-12:00u Blokhut
Uitreiken bestelde garant zaden door Jan